Frakt och leverans

Frakt

FÖRLOPPNA/SAKNADE PAKET

Homestore ansvarar inte om en felaktig adress anges i kassan. Se till att både din fakturerings- och leveransadress är korrekta innan du slutför din beställning. Om vi har gjort ett misstag tar vi fullt ansvar för den ursprungliga beställningen utan kostnad för dig.

TULL

Vi ansvarar inte för några tullavgifter när varorna har skickats. Genom att köpa våra produkter godkänner du att ett eller flera paket kan skickas till dig och kan medföra tullavgifter när de anländer till ditt land.

LEVERANSTID

Leveranstiden är 8–12 arbetsdagar.

Detta inkluderar inte vår handläggningstid på 1–3 dagar.

Alla leveranstider är exklusive tull-/klareringsförseningar.

SPÅRNINGSINFORMATION

Du får ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer när din beställning har skickats, men ibland är spårning inte tillgänglig på grund av fri frakt.

MIN SPÅRNING VISAR "INGEN INFORMATION TILLGÄNGLIG FÖR NUVARANDE TID".

För vissa fraktföretag tar det 1–3 arbetsdagar innan spårningsinformationen uppdateras i systemet. Om din beställning gjordes för mer än 7 arbetsdagar sedan och det fortfarande inte finns någon information om ditt spårningsnummer, vänligen kontakta oss.

Om du har några andra frågor, vänligen kontakta oss på info@lundquistecom.se så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig.

 

Bitte geben Sie unten Ihre Sendungsverfolgungsnummer ein. Wenn Ihre Sendungsverfolgungsnummer nicht funktioniert, kontaktieren Sie uns bitte unter contact@lundquistecom.se