Återbetalningspolicy
Vi har en 30-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 30 dagar på dig att begära en retur efter att du mottagit din vara.
För att vara berättigad till retur måste varan vara i samma skick som när du fick den – det vill säga oanvänd, med etiketter kvar och i originalförpackning. Du måste också kunna uppvisa kvitto eller annat bevis på köpet.
Observera att kunden ansvarar för fraktkostnaderna till lagret, om inte produkten är skadad eller avviker från beskrivningen.
För att påbörja en retur kan du kontakta oss via fliken ”Kontakt”. Om din retur godkänns skickar vi instruktioner om hur och vart du ska skicka paketet. Varor som returneras till oss utan att först ha begärt retur kommer inte att godkännas.
Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor om returer via fliken ”Kontakt” på hemsidan.
Skador och problem
Vänligen inspektera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du fått fel produkt, så att vi kan utvärdera problemet och rätta till det.
Byten
Det snabbaste sättet att få det du vill ha är att returnera den vara du har och, när returen är godkänd, göra ett separat köp av den nya varan.
Återbetalningar
Vi meddelar dig när vi har tagit emot och inspekterat din retur och informerar dig om återbetalningen har godkänts eller inte. Om den godkänns kommer du automatiskt att få pengarna tillbaka via samma betalningsmetod som du använde vid köpet. Observera att det kan ta lite tid innan din bank eller ditt kreditkortsföretag behandlar och bokför återbetalningen.
Bitte geben Sie unten Ihre Sendungsverfolgungsnummer ein. Wenn Ihre Sendungsverfolgungsnummer nicht funktioniert, kontaktieren Sie uns bitte unter contact@lundquistecom.se